گاهی وقتا فراموش کن کجایی
به کجا رسیدی و به کجا نرسیدی!
گاهی وقتا فقط زندگی کن...
یاد قول هایی که به خودت دادی نباش،
تو تلاشتو کردی اما نشد...
یه وقتایی جواب خودتو نده
هر چی پرسید :چرا اینجای زندگی گیر کردی،
لبخند بزن و بگو کم نذاشتم
اما نشد!
یه وقتایی فقط از زنده بودنت لذت ببر...
#تولدم_مبارک
ما را در سایت به بهانه ی درگذشت معشوقه ی شهریار دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 90