سلام
خیلی وقته مطلبی ننوشتم .ترم سوم رو هم تموم کردم.الان هم ترم چهارم شروع شده.درس مدارم رو متاسفانه یا شایدم خوشبختانه افتادم.این اولین باره که یه استاد دارم که همه جوره خوبه.استاد مدارم رو میگم.ایشون به ما درس میده اما درس همه چیز.خیلی خوب حرف میزنه و صادقانه تجربیات خودشونو در اختیار ما میگذارن.
زندگی رو سخت نمیگیره.
ما را در سایت به بهانه ی درگذشت معشوقه ی شهریار دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 37