به بهانه ی درگذشت معشوقه ی شهریار

خرید بک لینک

سلام

خیلی وقته مطلبی ننوشتم .ترم سوم رو هم تموم کردم.الان هم ترم چهارم شروع شده.درس مدارم رو متاسفانه یا شایدم خوشبختانه افتادم.این اولین باره که یه استاد دارم که همه جوره خوبه.استاد مدارم رو میگم.ایشون به ما درس میده اما درس همه چیز.خیلی خوب حرف میزنه و صادقانه تجربیات خودشونو در اختیار ما میگذارن.

زندگی رو سخت نمیگیره.

به بهانه ی درگذشت معشوقه ی شهریار...

ما را در سایت به بهانه ی درگذشت معشوقه ی شهریار دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 37 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 16:46

سلام

این ترم شیش واحد حذف کردم.تابستون مجبورم 6واحد بردارم.

"خودت باش "

بقول استادمون اکی؟؟؟؟


به بهانه ی درگذشت معشوقه ی شهریار...

ما را در سایت به بهانه ی درگذشت معشوقه ی شهریار دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 16:46

سلام.اینهفته که بیاد روز یکشنبه تولدمه.پریروز هم رفتم دانشگاه با زبون روزه تو این گرما.تازه سر کلاس هم دوبار برق رفت.بوفه دانشگاه که پر بود.هر کی هم تو کیفش ناهارشو اورده بود یا ابمعدنی داشت.

ماه رمضون تا8روز دیگه تمومه.


به بهانه ی درگذشت معشوقه ی شهریار...

ما را در سایت به بهانه ی درگذشت معشوقه ی شهریار دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 16:46

سلامتابستان قبل برنامه زبانم رو پیش نگرفتم اما این تابستان جدی تر دارم زبان میخونم.چندی قبل با یکی از استادانم که ایشان کاملا به زبان انگلیسی مسلط هستند صحبت کردم.بهم گفت بشین فیلم با زیر نویس فارسی به بهانه ی درگذشت معشوقه ی شهریار...ادامه مطلب

ما را در سایت به بهانه ی درگذشت معشوقه ی شهریار دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 48 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 16:46

عاشق همه سال مست و رسوا بادا

دیوانه و شوریده و شیدا بادا

با هوشیاری غصه ی هرچیز خوریم

چون مست شدیم هر چه بادا بادا

خدایا مرسی

Music>>tohi

مخصوص ماشین

به بهانه ی درگذشت معشوقه ی شهریار...

ما را در سایت به بهانه ی درگذشت معشوقه ی شهریار دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت: 16:16

صفحه بندی