سلام
این ترم شیش واحد حذف کردم.تابستون مجبورم 6واحد بردارم.
"خودت باش "
بقول استادمون اکی؟؟؟؟
ما را در سایت به بهانه ی درگذشت معشوقه ی شهریار دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 16:46