سلام.اینهفته که بیاد روز یکشنبه تولدمه.پریروز هم رفتم دانشگاه با زبون روزه تو این گرما.تازه سر کلاس هم دوبار برق رفت.بوفه دانشگاه که پر بود.هر کی هم تو کیفش ناهارشو اورده بود یا ابمعدنی داشت.
ماه رمضون تا8روز دیگه تمومه.
ما را در سایت به بهانه ی درگذشت معشوقه ی شهریار دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 30