یک یادآوری ...

خرید بک لینک

سلام

بلاتکلیف بودن بسیار وضعیت سختی هست.ادم نمیدونه به چی فکر کنه و چه تصمیمی برای ایندش بگیره.

این روزها باید درس بخونم چون سال دیگه کنکور ارشد دارم.

باید بقول استادمون ادم تو پری باشم.

من کسی هستم که باید به اندازه ی خودم انسان بودن رو تجربه کنم.من باید بتونم یروزی مثل یک انسان واقعی زندگی کنم.


به بهانه ی درگذشت معشوقه ی شهریار...

ما را در سایت به بهانه ی درگذشت معشوقه ی شهریار دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 128 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 12:28

صفحه بندی