سلام
بلاتکلیف بودن بسیار وضعیت سختی هست.ادم نمیدونه به چی فکر کنه و چه تصمیمی برای ایندش بگیره.
این روزها باید درس بخونم چون سال دیگه کنکور ارشد دارم.
باید بقول استادمون ادم تو پری باشم.
من کسی هستم که باید به اندازه ی خودم انسان بودن رو تجربه کنم.من باید بتونم یروزی مثل یک انسان واقعی زندگی کنم.
ما را در سایت به بهانه ی درگذشت معشوقه ی شهریار دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 128